Re: Wirusy moga przetaktowac procka i spalic ? bylo : Re: umowa gwarancyjna a cih

Autor: Wigwam (wigwam_at_polbox.com)
Data: Sat 01 May 1999 - 01:26:38 MET DST

Expert napisał(a) w wiadomości: <3728EEFA.1F4D_at_friko.onet.pl>...

>Rozumiem ze reprezentujesz serwis komputerow i stad chcesz wylaczyc
>swoja odpowiedzialnjosc z tytulu gwarancji.

Jedyny moj zwiazek z serwisem to ten, ze sam nim sobie jestem od paru lat.
Jesli uznajesz wirusa za "piece of software", to racz uznac tez BIOS za
software - sterownik wgrywany do specjalnej pamieci na plycie. Tak wiec
plyta nie zostaje uszkodzona i nie podlega gwarancji. Zostaje skasowana (z
twojej winy!!!!!!!!!) malutke czesc software'u. Owszem, czasem troche trudna
do odtworzenia. :-)))
>Ale gdy juz dokladnie przeczytasz warunki gwarancji to zauwazysz z
>pewnoscia, ze warunki nie wymieniaja skutkow dzialania wirusa, jako
>warunkow wylaczajacych odpowiedzialnosc producenta, czy serwisu.
>I to wlasciwie konczy sprawe.
Tak, rzeczywiscie nie wymieniają. Jak tez zalania w powodzi, trafienia
meteorytem i rozbicia mlotkiem przez uzytkownika wscieklego na zle
dzialajacy soft.

>Chcialbym wiedziec, czy jest choc jeden serwis , ktory kazal zaplacic za
>wgranie BIOSu po skasowaniu przez cih-a ?

Zaloze sie, ze tak. I co gorsze, chociaz nie przepadam za kila ktora
odwalaja w serwisach musze przyznac im racje (opisywany przypadek cukru w
benzynie). Bardzo prosze o namiary na serwis, ktory wymienia gumy zlapane na
gwarancji. Chociaz uwazam, ze i tak jest to zly przyklad, bo akurat firmy
bardzo zaciekle samochodowe walcza o klientow i gotowe sa wiele zrobic, aby
ich zwabic.

>Jacek

Pozdrowienia