Re: Wirusy moga przetaktowac procka i spalic ? bylo : Re: umowa gwarancyjna a cih

Autor: rentier (rentier_at_alpha.net.pl)
Data: Sat 01 May 1999 - 02:53:39 MET DST

dj.futszak napisał(a) w wiadomości: <372a22e1.7321145_at_news.tpnet.pl>...
czy zalapanie przez

>Oczywiscie ze jest to prawidlowa eksloatacja, a winny jest producent,>bo
konsruwanie sprzetu ktory nie jest odporny na takie rzeczy mozna>uznac za
dzialanie celowe.>Ja rozumie skasowanie HDD, ale z biosem to juz lekka
przeginka,>zreszta opisalem to juz w innym watku.>Dla mnie poprostu
producent sprzetu nie uodpornil go na uszkodzenia>mogace wystapic podczas
eksloatacji i powinien poniesc za to>odpowiedzialnosc na przyklad pokrywajac
koszty naprawy najlepiej>poprzez wymiane BIOS-u na taki, ktory nie da sie
skasowac przez>program.
>dj.futszak

Jezeli jeszcze sklonisz producentow z Taiwanu czy Malezji coby sie poddali
jurysdykcji naszych sadow cywilnych to kto wie:)))

                       rentier_at_kki.net.pl