Re: glupi zarabiacze !!!

Autor: Jacek Fiok (j.fiok_at_students.mimuw.edu.pl)
Data: Fri 30 Apr 1999 - 19:36:07 MET DST

Dnia Thu, 29 Apr 1999 21:12:31 GMT, spam.hater_at_dummy.domain (Tomasz 'Pilot'
Minkiewicz) napisał:

[...]
>Zresztą nie trzeba czytać grup, ani kupować czasopism, żeby od czasu
>do czasu dysk sprawdzić albo zainstalować jakiś działający w tle
>monitor antywirusowy.
OK, zgoda.

>Jeśli ktoś podłapał CIHa, to jeszcze drobiazg - każdemu może się
>zdażyć; ale jeśli ktoś nie zauważył, że go ma, to znaczy, że nawet nie
>próbuje zadbać o komputer. A skoro nie próbuje zadbać, to niech płaci.
Dziekuje bardzo. Chcialem powiedziec, ze mnie MKS WYKRYL CIH.1003 i twierdzil,
ze go usunal. Mialem zawirusowane chyba z 500 plikow :))) po operacji polowa
programow nie dzialala. Ale mniejsza o to. Dla bezpieczenstwa ostatnia rzecza,
jaka zrobilem w niedziele 25.03 byl MKS z golego DOS-a, nic nie znalazl,
dobra, ide spac. W poniedzialek po powrocie z uczelni okazalo sie oczywiscie,
ze stracilem oba BIOS-y i oba dyski twarde.

Czyli wszystko.

(oczywiscie robilem back-upy takie, ze jak jeden dysk padnie, to na drugim
bedzie kopia :)

(powyzsze jest troche przesada, na szczescie ostatni zrzut najwazniejszych
moich rzeczy na CD-R mial miejsce 27.02, wiec moglo byc gorzej. ale to i tak
nie zmienia faktu, ze stracilem DUZO CENNYCH TRESCI.)

>Ostatecznie ci, którzy o komputer dbają, też zapłacili, choćby swoim
>czasem, którego jednak trzeba czasem trochę poświęcić, żeby dysk
>czasami przeskanować. Ci, którzy pobawili się Tiramisu czy jakimś
>edytorem dyskowym, poświęcili jeszcze więcej czasu. Niechże im się, do
>cholery, trochę zwróci! A jeżeli kosztem lamerów, to trudno. "Takie są
>koszta postępu" - skoro teraz każdy ma komputer, to niby czemu tylko
>nieliczni mieliby umieć go ratować? A skoro właśnie tak jest, to niech
>ci nieliczni coś z tego mają, oprócz satysfakcji z należenia do elity.
W porzadku, w porzadku. Co robi program tiramisu? Jak poprosze go o ladne
zrobienie _tylko_ tablicy partycji, to sie zgodzi? Z pierwszej i tak nici, bo
CIH zamazuje tez pierwszy FAT, na szczescie najwazniejsze dane trzymalem na
drugiej, odleglej od poczatku o 350MB, wiec tamte FAT-y powinny pozostac oba
nienaruszone.

Koniec.
Jesli ktos zechcialby mi pomóc, bylbym _bardzo_ wdzieczny.

PS.: jeszcze jedna sprawa: CIH trafil, wiadomo, nie tylko mnie... :)

Mam kolege z plyta "VX-Pro" (czyli VIA VPX; nie mylic z "VX-Pro+").
Jezeli ktos z Was ma taka sama - czy moglby mi zgrac bios do pliku (awdflash
/savebios) i przyslac? Wtedy bede mogl koledze pomóc, a tak - nawet nie wiem,
gdzie szukac BIOS-u do tej płyty (żadnej nazwy firmy, nic, zupełnie nic...
tak, wiem, moge sie bawic w szukanie po numerkach...)

Pozdrowienia,

--
Jacek Fiok
j.fiok_at_zodiac.mimuw.edu.pl             http://www.jfiok.capital.pl