Re: glupi zarabiacze !!!

Autor: Tomasz 'Pilot' Minkiewicz (spam.hater_at_dummy.domain)
Data: Sat 01 May 1999 - 18:43:06 MET DST

Thu, 29 Apr 1999 16:19:35 GMT, piotrtal_at_promail.pl (Talajczyk Piotr)
napisał[a]:

>kasuj ile chcesz, ale proszę na pl.ogloszenia.XXX, bo pecet nie jest
>od kasowania.
>ja przynajmniej nie zamierzam płacić za ściąganie ofert jakiegoś tam
>pana X, który znalazł sobie okazję na bezkonsekwencyjne zarzucanie
>grupy śmieciem... i mysli, że jeszcze ludzie będa mu wdzięczni.
>pl.ogloszenia sa od takich rzeczy.

Masz oczywiście rację, ale z drugiej strony dlaczego jest tak, że ci,
co podłapali CIHa mogą zalewać grupy TONAMI postów w stylu "Towarzysze
pomooszcie!!!" albo "Ten pie* CIH", a ludzie, którzy mogliby im pomóc
(nawet nie całkiem bezinteresownie :)) nie mogą puścić
jednolinijkowego listu. Ja już szczerze mówiąc wole, żeby się parę
takich listów pojawiło - lamerzy przeczytają, zapłacą i dadzą nam
spokój. W przeciwnym razie takie lamenty będziemy do lata czytali.

Wolny rynek, Panie kolego :-)

--
Tomasz 'Pilot' Minkiewicz
adres w naglowku jest dla picu, mailto:pilot_at_vc.pl