Re: i to jest kur.. skandal

Autor: Andrzej z Zaborza (morgotch_at_friko2.onet.pl)
Data: Fri 30 Apr 1999 - 20:54:37 MET DST

I masz racyje bo otwieram chipa 5.99 i co:
do 55 str gówno nic nie warte (caly czas mówie o informacjach przydatnych w
zyciu)
56-69 krótkie testy bardzo watpliwej przydatnosci (moze informacyjnej, ze
jest takie urzadzenie) a co druga (co kazda?) strona reklama
70-do 132 ok ale na kazdej kartce reklama
dalej wyrywkowe bzdury

Ogólnie pierwsze 55 stron gówna informacyjnego na samym wstepie
w sumie 90 stron reklam i stron nie istotnych dla poszerzenia wiedzy
Dalej same konkrety:
ODSLONA JAVY na 3 strony (+2), smiechu warte
KRAZKI WIEDZY - tu nie dowiesz sie czegos o rejestrze win, kolenych pare
stron w dupie
technologia kladzenia asfaltu czyli TAJEMNICE CZARNEGO LADU
ODCHWASZCZANIE OGRÓDKA to dla rolników
i bardzo interesujaca NAJBARDZEJ SMIERDZACA SKAPETKA kacik pozcatkujacego
narkomana

PCWK zaczynam lubic za oprogramowanie na cd (tu nie ma sie co chip równac) i
porady które sie przydaja.

A jak mam czytac bzdury to wole test sieci GSM pod katem wydatków na nie z
Moj komputer (oraz wiele innych testów)

Pozdrawiam (welbiceli chipa tez)

<372ae014.5052781_at_news.rubikon.net.pl>...