Re: glupi zarabiacze !!!

Autor: Tomasz 'Pilot' Minkiewicz (spam.hater_at_dummy.domain)
Data: Sun 02 May 1999 - 18:12:24 MET DST

Fri, 30 Apr 1999 17:36:07 GMT, j.fiok_at_students.mimuw.edu.pl (Jacek
Fiok) napisał[a]:

>Dnia Thu, 29 Apr 1999 21:12:31 GMT, spam.hater_at_dummy.domain (Tomasz 'Pilot'
>Minkiewicz) napisał:
>
>[...]
>OK, zgoda.

No nie? :-)

>Dziekuje bardzo. Chcialem powiedziec, ze mnie MKS WYKRYL CIH.1003 i twierdzil,
>ze go usunal. Mialem zawirusowane chyba z 500 plikow :))) po operacji polowa
>programow nie dzialala. Ale mniejsza o to. Dla bezpieczenstwa ostatnia rzecza,
>jaka zrobilem w niedziele 25.03 byl MKS z golego DOS-a, nic nie znalazl,
>dobra, ide spac. W poniedzialek po powrocie z uczelni okazalo sie oczywiscie,
>ze stracilem oba BIOS-y i oba dyski twarde.

A to przepraszam. CIHa nie miałem, a Kamil Konieczny na grupach
twierdził, że MkS_Vir sobie z nim radzi.

>Czyli wszystko.

:-(

>(oczywiscie robilem back-upy takie, ze jak jeden dysk padnie, to na drugim
>bedzie kopia :)

Ty nic więcej nie mów. Ja robię dokładnie tak samo. :-/

>Jesli ktos zechcialby mi pomóc, bylbym _bardzo_ wdzieczny.
>
>PS.: jeszcze jedna sprawa: CIH trafil, wiadomo, nie tylko mnie... :)
>
>Mam kolege z plyta "VX-Pro" (czyli VIA VPX; nie mylic z "VX-Pro+").
>Jezeli ktos z Was ma taka sama - czy moglby mi zgrac bios do pliku (awdflash
>/savebios) i przyslac? Wtedy bede mogl koledze pomóc, a tak - nawet nie wiem,
>gdzie szukac BIOS-u do tej płyty (żadnej nazwy firmy, nic, zupełnie nic...
>tak, wiem, moge sie bawic w szukanie po numerkach...)

A wiesz, że ja chyba w pracy mam płyty właśnie z takim chipsetem.
W poniedziałek (to nie pomyłka - w poniedziałek! grrr) sprawdzę i
jeśli się będzie zgadzał, to podrzucę.

--
Tomasz 'Pilot' Minkiewicz
adres w naglowku jest dla picu, mailto:pilot_at_vc.pl