Re: glupi zarabiacze !!!

Autor: Jacek Fiok (j.fiok_at_zodiac.mimuw.edu.pl)
Data: Mon 03 May 1999 - 01:11:31 MET DST

>A to przepraszam. CIHa nie miałem, a Kamil Konieczny na grupach
>twierdził, że MkS_Vir sobie z nim radzi.
mks full 10-98, nie bijcie, skopiowalem sobie od kolegi jak tylko demko
powiedzialo ze jest wirus i ze go nie usunie, bo jest demo, juz go zreszta
skasowalem

>:-(
spokojnie! nie jest tak zle. na szczescie pomogla jeszcze jedna rzecz ktora
robie: windows9x maja pierwsza partycje liczac od poczatku dysku,
oddzielna, tylko dla siebie, 350MB wystarczy. dlaczego? ktoregos pieknego
dnia zdarzyklo im sie zwalic mi dysk, a wtedy mialem na nim tylko jedna
partycje i poszlo wszystko do aniolkow. teraz caly stuff trzymam na
drugiej, duzej partycji fat32 i widac jaka jest dodatkowa zaleta - CIH
zamazuje tylko pierwszy megabajt dysku, wiec caly FAT32 z drugiej partycji
zostal nienaruszony. pomogl mi kolega z 5. roku - wpisal co trzeba recznie
do tablicy partycji i odzyskalem wszystkie cenne rzeczy. dziekuje...

>Ty nic więcej nie mów. Ja robię dokładnie tak samo. :-/
no wlasnie, teraz zaczne robic wiecej back-upow w internecie

>A wiesz, że ja chyba w pracy mam płyty właśnie z takim chipsetem.
>W poniedziałek (to nie pomyłka - w poniedziałek! grrr) sprawdzę i
>jeśli się będzie zgadzał, to podrzucę.
bylbym bardzo wdzieczny, naprawde, chce pomoc temu koledze, on jest biedny
czlowiek, a teraz jak bede mial bios to juz sobie sam poradze - wlasnie
dzisiaj zrobilem "hot swap" u kolegi, poszlo bezblednie - wiec odzyskalem
tez 5TDM2... :) i nawet pamietalo wszytkie moje ustawienia w CMOS (==> CIH
nie rusza CMOS-u!). I nikt na tym nie zarobil, kurcze, 60zl+VAT... jakie to
denerwujace, ja rozumiem, ze cos sie za flashowanie chce, ale zeby zaraz
zdzierac wykorzystujac sytuacje, az tak... i jeszcze marudza, ze to kilka
dni zajmie, dziekuje. dobra, niewazne.

W ogole jesli ktos z tu obecnych chcialby sobie wgrac BIOS po CIH-u i nie
bardzo ma to gdzie zrobic (nie ma dostepu do dobrej plyty z flashem /
koledzy nie chca udostepnic swoich plyt / nie umie / boi sie), to ja teraz
- skoro juz umiem i mam praktyke - moge pomoc, przepraszam ze nie za darmo
ale nie za bardzo mam czas zeby obsluzyc 100 osob, mam 3 kolokwia w
przyszlym tygodniu...

30zl za zaprogramowanie, ew. mozemy uzgdodnic zaplate w formie browaru, czy
cos tam ;) moze byc tez 3dfx-1, jakis maly dysk twardy (zaplace), albo
stacja dyskietek - potrzebuje do drugiego komputera, albo troche pamieci
SIMM nie-edo (do 486 - trzeci komputer)... yeah, whatever.

("zrobie" standardowe kosci 1Mb, te rozmiaru powiedzmy 4x1cm)
(jesli to pilne, mozecie dzwonic: 0501-203-179, Warszawa, mieszkam blisko
centrum, w sprzyjajacych okolicznosciach po telefonie bedzie mozna
przyjechac od razu i zrobie to w 10 minut)
(slicznie prosze o niemeczenie mnie bez posiadania BIOS-u na dyskietce,
wyjatkowo tzn. jesli ma byc wgrany jakis znany bios i wiadomo gdzie to lezy
w internecie, to moge sciagnac)

pozdrowienia (i przepraszam niezainteresowanych za marudzenie)

--
Jacek Fiok
j.fiok_at_zodiac.mimuw.edu.pl                      http://www.jfiok.capital.pl