Re: Zjadanie pamieci

Autor: B4rT (bart_at_lcme1000.se.put.poznan.pl)
Data: Fri 14 May 1999 - 02:25:35 MET DST

Odpowiedz :
Zalatw "se" MemTurbo ....

http://www.MemTurbo.com.

|Ale:
|1. FreeMem Pro zwalnia nie tę pamięć, która dla wyświetlania ikonek w
|trayu jest istotna.

odp: nie wiem - nie z dazylem sprawdzic ...

|2. FreeMem Pro wyświetla przy starcie paskudne okienko, które trzeba
|kliknąć.

Nic nie trzeba klikac - nawet nie trzeba uruchamiac przy starcie ...

|3. Nie bardzo pojmuję, jaka jest korzyść z tego, że on mi wywali do
|swapa coś co siedzi w pamięci - skoro to coś tam siedzi, to mogę chyba
|domniemywać, że jest właśnie potrzebne, a skoro jest potrzebne, to na
|cholerę wywalać?

Nie wywala potrzebnych rzeczy z ram'u (chyba , ze bedziesz bardzo zawziety i
bedziesz naciskal kilka razy) - pozbywa sie tak zwanych
"lakes" czyli mowiac prosto dziur pomiedzy zajetymi obszarami pamieci
( defragmentacja pamieci ).
A poza tym w pamieci jest czesto duzo smieci - nie wszyscy pisza "dobrze"
zoptymalizowane programy

|U mnie pamięcią zajmuje się APK, które nic do swapa nie wyrzuca, tylko
|dba o to, żeby aktualnie wolna pamięć fizyczna była w jednym, ciągłym
|kawałku.

<ciach>

Moze byc tez na priva :
barteku_at_venus.wmid.amu.edu.pl ; bart_at_lcme1000.se.put.poznan.pl ; UIN 3515438