Re: Wirusy moga przetaktowac procka i spalic ? bylo : Re: umowa gwarancyjna a cih

Autor: dj.futszak (WYTNIJTO.futszak_at_dione.ids.pl)
Data: Sun 02 May 1999 - 11:07:44 MET DST

On Sat, 01 May 1999 02:57:27 +0300, Expert <expert_at_friko.onet.pl>
wrote:

>Chcialem chyba powiedziec przy pomocy zworek.
>Bo zabezpieczenie softowe to jedynie rozbudowa biosu do 16 MB.
>A zworki usunieto wlasnie z powodu serwisow.
>Producenci kompow nakladaja plomby na obudowie i aby byle zmienic na
>zworkach trzeba byla otwierac obudowe. Teraz robi sie to przez bios.

Czyli kolejne dwa przypadki na dowod ze informatyka idzie w zlym
kierunku.
Pierwszy to wspominane wczesniej przeniesienie ustawien zworkowych do
biosu, chociaz niby dlaczego usunieto zworki do ustawienia zegara
procesora ???
Czyzby byla mozliwosc zmiany procesora bez otwierania obudowy :o)

Druga sprawa to wspomniane przeze mnie plomby gwarancyjne.
Pecet to komputer z natury przystosowany to ciaglego rozbudowywania, a
niby jak ja mam dolozyc pamieci ???
Leciec do tego, kto mi kompa sprzedal ???
Paranoja !!!

dj.futszak