Re: glupi zarabiacze !!!

Autor: Grzegorz (gregg_at_euler.mat.univ.szczecin.pl)
Data: Fri 07 May 1999 - 09:45:10 MET DST

budziak <budziak_at_kki.net.pl> napisal:
> Po postach z 26 i 27 szlak czlowieka trafia !!
> straty ktore narobil CIH sa ogromne
> jeden glupi wirus - osobiscie znam z 15 osob ktore go mialy .

Ciekawe jak to sie stalo. Jest dostepnych _mnostwo_ programow antwirusowych
_za darmo_ w roznej formie (CD, Internet). Wystarczy uzywac.
Jak ktos tego nie robi to nie najlepiej o nim swiadczy i sam jest sobie
winny -- za glupote sie placi. Zapewne te 15 osob jest swietnych w Quake-a
i inne takie -- ale jakiegokolwiek pojecia o komuterach to nie maja.

Ja uzywam komputera do pracy i nie moge sobie pozwolic na to by formatowac
sobie dysk co dwa tygodnie (bo Winda padla, bo wirus byl, itd).

> Ale dzisiejsze posty w stylu : odzyskuje stracone dane po CIHu - tanio to
> przesada
> czlowiek stracil dane, ma popsuta plyte, a odrazu sie pokazuja tacy co chca
> na tym tylko zarobic.

To normalne, ze za prace sie placi. Jej cene wyznacza przeciecie krzywej
popytu i podazy...

> brawo dla kolegi ktory zaoferowal pomoc z biosami za darmo !!!!!!!!
> na razie widzialem jednego ...
> reszta tylko mysli o chamskich zarobkach
> wiekszosc ludzi sama sobie odtworzy dane i naprawi plyte - wystarczy
> powiedziec jak to zrobic - sa takie programy jak TIRAMISU i do odtworzenia
> danych nie trzeba super specjalisty, na bios tez sa sposoby - i tez bez
> wielkich kosztow !!!!

No to nie ma problemu.
Wiec po co placic ciezkie pieniadze? Przeciez mozna samemu.

> moze przesadzam troche .. ale mnie to wkurza

Co. Ze za prace sie placi?

Grzegorz