Re: Plyta 486 POMOCY

Autor: Arkadiusz Bączek (abaku_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 30 Apr 1999 - 11:20:41 MET DST

Cooger napisał(a):

> Co mogę powiedzieć :
> -wiem gdzie stoi komputer z takš płytš, ale obawiam się, że instrukcję już
> zgubili
> -z EDO na 99% nie chodzi - ta płyta ma nawet ręcznš konfigurację banków ...
> -co do dysku to sš pewne szanse - jeśli dobrze pamiętam płyta ma LBA
>
> do tego kompa mam dostęp okresowy (jak coś im się wywali :) - ostatnio było
> to 26.IV. :) 4 kompy miały wyCIcHcone dyski ...), jeśli się przypomnisz na
> priva to zobaczę co da się zrobić.
>
> Cooger

> [...]

Dzieki
LBA ma na pewno bo w biosie jest, co do EDO to testowalem i widzi po sztuce w
banku, nie idzi jak wsadze dwie kosci do jednego banku ale jak je wsadze na dwa
banki po sztuce to ok albo ja juz sie zakrecilem co jst a co nie jest EDO
Mam problem z dyskiem seagate 34310 wykrywa go cos kolo 80 MB 8-)
A to ma byc router i ten dysk jest tam niezbedny
Jak wbijam go recznie tez go tak pokazuje
I jeszcze procek sie marnuje na 100 a jest 120
Jak cos padnie w tym ktorego serwisujesz, prosze zapytaj o opis-moze maja
AREK