Re: Plyta 486 POMOCY

Autor: Cooger (squadaq_at_box43.gnet.pl)
Data: Fri 30 Apr 1999 - 15:37:17 MET DST

>Witam
>sorrki ale faktycznie nie sprecyzowalem
>mam amd 120dx4 i chodzi na 100 bo nie wiem jak plyte ustawic,nie mam
>nawet resetu(zadnych kabli nie mam podlaczonych od plyty :( ),nie wiem
>czy zobaczy dysk 4.3 seagate'a, czy chodzi z edo ....... kurcze nic nie
>wiem o tej plycie poza tym co widze
>Arek

Co mogę powiedzieć :
-wiem gdzie stoi komputer z taką płytą, ale obawiam się, że instrukcję już
zgubili
-z EDO na 99% nie chodzi - ta płyta ma nawet ręczną konfigurację banków ...
-co do dysku to są pewne szanse - jeśli dobrze pamiętam płyta ma LBA

do tego kompa mam dostęp okresowy (jak coś im się wywali :) - ostatnio było
to 26.IV. :) 4 kompy miały wyCIcHcone dyski ...), jeśli się przypomnisz na
priva to zobaczę co da się zrobić.

Cooger

P.S. W sumie masz fuksa bo raczej niewiedziałbym, że ta płyta to mycomp ale
zachciało nam się bawić ctbiosem ... no i to akurat zapamiętałem ...