Re: Skanery AGFY

Autor: zbyszek (zeb_at_vc.pl)
Data: Fri 30 Apr 1999 - 11:24:47 MET DST

Witam

>Zamierzam sobie kupić skaner firmy AGFA. Podobno są bardzo dobre.
>Zastanawiam się nad modelami:
>SnapScan 1212u USB i 1236s. Z tego co wyczytałem w różnych dokumentach, to
>są niemal identyczne. Różnią się tylko interfejsem i ten drugi ma możliwość
>podłączenia przystawek (slajdy i podajnik dokumentów).
>Mam pytanie, jak jest z jakością i innymi parametrami pracy?

Używam starego odpowiednika SnapScan 600 jest to dobry skaner moim zdaniem
program FotoLook dołączony w zupełności wystarcza nie wiem jaki jest teraz
O parametrach to czytałeś w sklepie.
Jego możliwości są większe niż potrzebuję jak się dobrze postarasz jesteś w
stanie zeskanować fakturę papieru, w miarę szybki.
Ja osobiście mam jedynie jeden problemy z odwzorowaniem odcieni
niebieskiego, skan od oryginału różni się minimalnie tonem ale to podczas
obróbki można zniwelować (nie wiem czy to moja wina czy te typy tak mają)
Monitor CTX drukarka HP890C jestem zadowolony
Z instalacją nie było problemów (oczywiście u mnie) karta dołączona do
skanera nie gryzie niczego.

I to by było na tyle.
                                    Zbych