Re: sonic impact s90!

Autor: Piotr Martyniuk (Piotr.Martyniuk_at_softax.com.pl)
Data: Thu 31 Dec 1998 - 13:37:25 MET

Sebastian Stolarski wrote in message <368633fb.0_at_news.vogel.pl>...
>1. Tak , jest to dobra karta.
>2. Nie, obsluguje dwa.
>3. Tak, obsluguje A3D (Aureal 3D).
>4. Nie ma wzmacniacza na karcie.

Mam pytanie jak tą obsługę A3D można włączyć, ja na przykład w
Half-Life włączam opcję A3D i przy uruchamianiu gry w
konsoli pokazuje się napis sound device is not A3D compatible,
(albo coś w tym stylu, nie pamiętam). Dźwięk działa, ale przestrzenny
jeżeli jest to chyba software'owo.

Poza tym sonic impact s90 ma jedną istotną wadę - nie potrafi miksować
dźwięku pomiędzy różnymi aplikacjami.
Ja na przykład na yamaha imf724 mogłem grać w quake2 i jednocześnie
słuchać MP3 z Winamp'a. Dźwięki w Q2 były jak najbardziej poprawne.
s90 tego nie potrafi.