Re: IrDA - złącze na MB jest, co dalej?

Autor: Piotr Sieklucki (xenocide_at_vc.pl)
Data: Thu 31 Dec 1998 - 13:35:29 MET

On Thu, 31 Dec 1998 07:36:56 GMT, in pl.comp.pecet, "Andrzej J. Turowicz"
<at_at_buchalter.com.pl> wrote:

>Tranceiver kosztuje 50 zł,
>Kupisz go u dostawców płyt Asus
>Inastalacja polega na włączeniu obsługi Ir na płycie, potem problem z
>kabelkiem, ten sprzedany wraz z płytą lub transceiverem nie pasuje do płyty.
>Zrobiłem własny.
Kwestia zmiany złącza, czy coś bardziej skomplikowanego?

>Windows 98 wykryło Ir i zamieniło na Com2.
Ja takiego czegoś nie mam i mieć nie będę :)

>To tak ma być i tracisz Com2. Ja mam Palm Pilota III, to taki komputerek ze
>złączem Ir. Komunikują się.
>Zakładam Ir na innym kompie.
>Oba kompy "widzą się" na około 120cm czasem na 140cm, nigdy dalej.
>Transmisja plików pomiędzy kompami ma prędkość 115KB/s
>Właściwie może być to przydatne do transmisji pomiędzy PCtem a laptopem i ew
>pomiędzy laptopem a drukarką jeżeli ma ona port Ir
Elegancko. Jak już pisałem, będzie to do komunikacji z komórką (shit, trzeba
chyba będzie 95 zainstalować :(

--
       Piotr 'Xenocide' Sieklucki
xenocide_at_vc.pl       xenocide_at_polbox.com