Re: sonic impact s90!

Autor: Sebastian Stolarski (sebas_at__BLABLABLA_ns1.widzew.net)
Data: Sun 27 Dec 1998 - 14:18:42 MET

Krzyś napisał(a) w wiadomości: ...
>Przedwczoraj kupiłem nową karte muzyczną sonic impact s90
>i mama kilka pytań!!!
>1 czy to jest dobra karta!
>2 czy można do niej podłączyć 4 głośniki!
>3 czy obsługuje ona dzwięk przestrzenny!
>4 jaką ma mc wyjściową

Fajna metoda, najpierw kupujesz karte, a potem sie wszystkiego o niej
dowiadujesz. Pewnie powinno byc odwrotni, ale rozne sa metody ;-) Mozesz o
niej sobie poczytac w CHIP 1/99 i PC-WORLD 1/99. Mam ja i jest bardzo
przyjemna karta.
1. Tak , jest to dobra karta.
2. Nie, obsluguje dwa.
3. Tak, obsluguje A3D (Aureal 3D).