Re: sonic impact s90!

Autor: BlueByte (xxlsize_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 31 Dec 1998 - 13:54:44 MET


Piotr Martyniuk wrote:

> Mam pytanie jak tą obsługę A3D można włączyć, ja na przykład w
> Half-Life włączam opcję A3D i przy uruchamianiu gry w
> konsoli pokazuje się napis sound device is not A3D compatible,
> (albo coś w tym stylu, nie pamiętam). Dźwięk działa, ale przestrzenny
> jeżeli jest to chyba software'owo.

I to jest wada YMF724 nie jest kompatybliny speżętow z A3D, ale oczywiœcie
generuje własny dŸwięk 3D i to dobrze. Jedyne kompatybilne układy to nowe
OAK i jeden z Crystali.

BlueByte



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:58:43 MET DST