Re: Sb Live ?

Autor: Marek Nazarko (csbi.katowice.pl_at_mna)
Data: Wed 30 Dec 1998 - 15:24:10 MET

..machine running, bzz, bzz.., Wed, 30 Dec 1998 14:10:16 +0100, bzz,
bzz ..., Mariusz Jaworski ... bzz, bzz..., wrote :

>Hej !

> Live! czy Maxi HomeStudio Pro ? ;-)
Live za 300zł - nie wierzę w tą cenę...

> Ach - gdyby byl dostepny toolkit do tworzenia tych efektow... ;-)
znając Creativa wątpię w to. Gdyby to był Gravis... :)

> No i niestety w ten sposob nie mozesz uzyskac dwoch rodzajow
>jakiegokol-
>wiek efektu. Np. gdybys chcial miec jeden instrument z echem 300ms a
>drugi
>z echem 1 sek. to (o ile mi wiadomo - bo mozesz rowniez efektem sterowac
>inne efekty ;) sie nie da. Mozesz miec kazdy efekt tylko jednego typu -
>- co najwyzej mozesz regulowac jego intensywnoscia...

no to szkoda ale i tak lepiej niż na zwykłych SB-podobnych

> Nie. Caly tor przetwarzania sygnalu nie trafia do procesora
>("przechodzi"
>przez pamiec ale nie przez procesor).
> Chociaz - zapewne - wszystko jest kwestia oprogramowania... ;-)

Wiesz, była kiedyś akcja waveguide, ale chyba padło bo nic o tym nie
słychać, potem było AWE 64 i 32 głosy liczone przez komputer (co
prawda chyba znowu padła koncepcja bo Live sie tym nie chwali) a to
jak nic podchodzi pod obróbkę przez CPU, dać mu więcej pary to i
efekty policzy :)