Re: chce kupic sprzet

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 30 Dec 1998 - 00:20:06 MET

On Tue, 29 Dec 1998 21:48:09 GMT, "Cooger" <squadaq_at_box43.gnet.pl>
wrote:

<ciach>
>eee Panowie u nas też jest wypożyczalnia DVD, bez takich motywów proszę, bo
>się zdenerwuję ...

Nie tak nerwowo :) Probblem pozostaje nadal - ile jest wypozyczalni
video?

<ciach>
>właśnie to Hitachi czyta bardzo dobrze wszystkie płyty ...

Ja mialem przy Hitachi problemy z Phillips'ami - zwlaszcza
porysowanymi

>i będzie tak dopóty filmy na DVD nie będą robione w całości w technice
>cyfrowej a nietylko digitalizowane z analogowych kopii - dla mnie to bzdura

Mnie akurat chodzilo o jakosc DVD ROM'u jako czytnika CD

<ciach>
>heheh a rynek się kręci ...

Tak to bywa :)

>reklama ;)