Re: chce kupic sprzet

Autor: Cooger (squadaq_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 29 Dec 1998 - 22:48:09 MET

>Tyle ze Polska do Warszawy sie nie ogranicza - moze za dwa lata w
>kazdym wiekszym miescie bedzie taka wypozyczalnia. I moze wtedy bedzie
>to mialo sens

eee Panowie u nas też jest wypożyczalnia DVD, bez takich motywów proszę, bo
się zdenerwuję ...

właśnie to Hitachi czyta bardzo dobrze wszystkie płyty ...

>Ano wlasnie - nie jest najgorzej. Ale do idealu jeszcze dosc daleko.
i będzie tak dopóty filmy na DVD nie będą robione w całości w technice
cyfrowej a nietylko digitalizowane z analogowych kopii - dla mnie to bzdura
>Niestety wiekszosc ludzi kupuje DVD i po obejrzeniu 2-3 filmow
>traktuje go jako CD ROM - 2-3 razy drozszy od lepszego CD ...

heheh a rynek się kręci ...

>dzial hardware magazynu Wirtu_at_l - www.wirtual.pl
reklama ;)

Cooger