Viperologia ?

Autor: doktorek (kubek_at_promail.pl)
Data: Wed 30 Dec 1998 - 00:17:56 MET

Witam ponownie wszystkich.

Ja wiem, ze to nudne ale prosze poradzcie cos!!!!!

Problem polega na tym. Chce uruchomic Forsaken , Quake II.
Oczywiscie nic nie rusza a objawy sa nastepujace.
Przy Forsakenie komputer po prosty sie zawiesza. Na amen!
Przy Quaku pojawai sie jasny ekran i po cichym pierdnieciu w glosnikach
wszystko wisi. Aha dodam, ze w obydwu przypadkach zwis nastepuje w momencie
rownoczesnego zapalenia sie na stale diody z twardziela i CDROMu.

Sprzet: w/w Viper; AMD K6 2 333; 64 MB DIMM; AWE 64; CDROM TEAC; Plyta Epox.

Prosze o pomoc
kubek_at_promail.pl