Re: Jestem tutaj NOWY

Autor: Marcin Frankowski (ab_at_anti.spam.com)
Data: Wed 30 Dec 1998 - 00:15:14 MET

Cześć,

Sławomir Turza <sturza_at_polbox.com> wrote in article
<76bark$gu2$1_at_gemini.webcorp.com.pl>...
> Mam problem ze skonfigurowaniem swojego mail'a , a nie wiem czy to oby
> wlasciwa grupa ?.

Jakiego rodzaju problem? Problem z konfiguracją połączenia, z konfiguracją
polskich liter?

> Tak mnie pokierowali, czy ktoś moze mi pomoc.

Ktoś niewątpliwie może pomóc.

--
Marcin
(uwaga: adres w nagłówku jest antyspamowy, poprawny to marcinf_at_strip.net.nz )