Re: nie moge podkrecic K6-2 300 na FIC VA-503+

Autor: Majcy (majcy01_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 18 Dec 1998 - 23:50:41 MET

Wyzga Mikolaj napisał(a) w wiadomoœci: ...
>Witam !
>Mam sprzet jak wyzej + 64MB DIMM 100MHz NEC podobno ten model pamieci
>ktory mam ma chodzic do 124MHz. Probowalem podkrecic procesor na 3x112 MHz
>ale windows 98 przy starcie sie wiesza, albo wypisuje ze rejestr jest
>uszkodzony, pod dosem tez sie cos chrzani po kilku minutach. Radiator jest
>dosc duzy i nie jest goracy. W instrukcji do plyty pisze ze mozna ustawic
>szyne nawet na 124 MHz. Probowalem tez zwiekszac napiecie ale nic to nie
>dalo. Czy komus udalo sie na takiej konfiguracji podkrecic procesor ?

To zalezy od proca. Mialem k6-2 300 które chodzily na 400 (dwie sztuki, ale po ponownej
zmianie na 350 juz na 400 nie chcialy dzialac) nawet na plycie pcchipsa. Do dnia
dzisiejszego wszystkie k6-2 300 krecily mi sie przynajmniej na 350 (niektóre na 2.2 V,
inne na 2.5). Do dzisiaj poniewaz mam pierwsza sztukę, która dziala tylko na 300 i 2.2V
(mam na myśli stabilne działenie) - nawet 333 jako 66x5 jej nie odpowiada przy 2.5V.

Pozdrawiam
Majcy