nie moge podkrecic K6-2 300 na FIC VA-503+

Autor: Wyzga Mikolaj (sp9wug_at_ucku4.uck.pk.edu.pl)
Data: Tue 15 Dec 1998 - 15:01:58 MET

Witam !
Mam sprzet jak wyzej + 64MB DIMM 100MHz NEC podobno ten model pamieci
ktory mam ma chodzic do 124MHz. Probowalem podkrecic procesor na 3x112 MHz
ale windows 98 przy starcie sie wiesza, albo wypisuje ze rejestr jest
uszkodzony, pod dosem tez sie cos chrzani po kilku minutach. Radiator jest
dosc duzy i nie jest goracy. W instrukcji do plyty pisze ze mozna ustawic
szyne nawet na 124 MHz. Probowalem tez zwiekszac napiecie ale nic to nie
dalo. Czy komus udalo sie na takiej konfiguracji podkrecic procesor ?
Mikolaj