Re: S3_SAVAGE

Autor: fachman (fachman_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 18 Dec 1998 - 23:50:55 MET

DARECKI napisał(a) w wiadomości: <75e5dh$oqf$1_at_info.cyf-kr.edu.pl>...
>Ponoć są (były?) jakieś problemy ze stabilnością kart APAC-a na

Sa nadal:(((((((((. Nie chodzi AGP przynajmniej na dwoch rodzajach plyt
ktore sprawdzilem ABIT BH6 i ATREND LX
W rezultacie zamraza wszystkie gry korzystajace z duzej ilosci tekstur

>S3_SAVAGE z SGRAM na chipsetach INTELA.
>Czy jest to wina APAC-ów czy SAVAGE+SGRAM?

Dobre pytanie. Stawiam 8 do 2 ze to APAC poniewaz patrzac na jego plytke
drukowana widac zbyt duzo wolnych miejsc. Podejrzewam ze chcac oszczedzic
zamontowali gorszy stabilizator napiecia. Z drugiej strony widzialem
rezenzje Gainwarda na SGRAMach chodzacego na ABIT BH6 wiec sam juz nie wiem
co o tym myslec. Z trzeciej strony APAC chodzil znacznie stabilniej na
Celeron A z cachem. Z czwartej strony S3 ciagle mi pisze ze sa w trakcie
rozwiazywania problemow z INTEL`ami

>Chcę kupić APAC-a ... (P2_400 + EPOX BX).
>Czy warto to wziąć czy raczej inna firma (raczej coś taniego)?

Widzisz SGRAM sa szybsze a w zasadzie nie sa drozsze. Najlepiej bys zrobil
jakbys uzgodnil ze sprzedawca ze sobie to sprawdzisz i najwyzej zwrocisz.
Najprostszym i w 100% skutecznym sposobem na sprawdzenie jest odpalenie
3dmark jesli przejdzie pare razy (a zwlaszcza AGP rendering speed) znaczy
sie ci chodzi. Mozliwe ze skoro twoj P2 ma 512Kb cache u bedzie ci chodzil.
W innym wypadku polecam Gainward`a lub AOPEN lub TITAN sa na SDRAMach i nie
ma z nimi zadnych problemow zwlaszcza z nowymi driverami :)

>Czy APAC produkuje też na SDRAM czy tylko SGRAM?
Z tego co wiem tylko SGRAM

>darecki_at_plus.ds14.agh.edu.pl
Kolega z AGH a z jakiego kierunku :)

Pozdrawiam