Mentalność Kalego było: poczekajmy z pomnikiem pirata...

Autor: ChesterEM (chester_at_wkosmos.kki.net.pl)
Data: Fri 18 Dec 1998 - 13:01:02 MET

Mariusz Stepien napisał(a) w wiadomości:
<367A3365.C6743B7B_at_friko.onet.pl>...

>Jezeli ktos kupuje pirata Corela 8.0 to
>nie dlatego bo ma firme i zarobi na tym miliony tylko po to zeby zrobic
>sobie wizytowke, rysunek na wlasna strone www i ogloszenie dla
>sprzedajacego samochod sasiada. Jedyny zarobek w takiej sytuacji to
>wypita wieczorem flaszka. ;-)

To po jaki "H" potrzebny Ci Corel 8.0 ????
Corela 3.0 mozna było kupić za parę groszy, a Corel 4.0 rozdawany
był gratis przez HP przy zakupie czarnego kałamarza do serii 6xx.
Corel 8.0 służy właśnie do tego, żeby zarabiać na nim miliony,
został stworzony z myślą o profesjonalistach a nie ludowych artystach
dziergających wizytówki za flaszkę.

>Latwo potepiac kupujacych
>pirackie oprogramowanie jakiemus marketing managerowi zarabiajacemu w
>miesiac tyle co normalny robol przez caly rok.

Człowieku Ty masz coś z głową nie tak.
Socjalizm i doktryna równości została już dawno zniesiona.

To, że mnie nie stać z racji zarobków na prywatny helikopter,
upoważnia mnie do jego kradzieży ???!!!

No ale kraj jest pełny takich Janosików oferujących kradzione
oprogramowanie, telefony komórkowe, samochody i musi
chyba upłynąć wiele wody w Wiśle zanim cokolwiek
się zmieni.

    Chester EM