Re: Mentalność Kalego było: poczekajmy z pomnikiem pirata...

Autor: Piotr (peper_at_kki.net.pl)
Data: Fri 18 Dec 1998 - 13:22:32 MET

A wyobraz sobie ze ja potrzebuje Corela 8 po to zeby poznac jego mozliwosci
nauczyc sie korzystania z nowych narzedzi itp itd
a nawet sasiadowi za flaszke nic nie zrobie, zero zysku
powiesz zaraz ze sa wersje demo
ale co mi po 30 dniowym trialu jezeli praca dom i inne sprawy
pozwola mi wtym okresie zajrzec do niego 5 razy
wolal bym trial np na 30 uruchomien niektorzy naprawde musza duzo pracowac
 i nie siedza pol dnia przy komputerze

ChesterEM <chester_at_wkosmos.kki.net.pl> napisał(a) w artykule
<2ure2.1997$O1.350305_at_news.tpnet.pl>...