Re: Mentalność Kalego

Autor: Mariusz Stepien (mstepien_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 18 Dec 1998 - 13:46:11 MET

ChesterEM wrote:

> To po jaki "H" potrzebny Ci Corel 8.0 ????

To byl tyko przyklad. Po co kupowac pirata Quake2 jak mozna poczekac na
darmowego Wolfsteina3D.

Przynajmniej nie wszyscy sie ze mna zgadzaja.

> Socjalizm i doktryna równości została już dawno zniesiona.
> To, że mnie nie stać z racji zarobków na prywatny helikopter,
> upoważnia mnie do jego kradzieży ???!!! No ale kraj jest pełny takich
> Janosików oferujšcych kradzioneoprogramowanie, telefony komórkowe,
> samochody i musi chyba upłynšć wiele wody w Wiśle zanim cokolwiek się
> zmieni. Chester EM

Czytales artykul? W zasadzie chodzilo mi o to, ze ilosc komputerow i poziom
wiedzy informatycznej nie zalezy od ilosci piratow tyko od zasobnosci
kieszeni. Hrabia sie znalazl zaraz by chcial Janosika za 7 ziobro...

--
Midi, Cubase, Niezbedniki do: Riva, FIC503+, Quake2