Re: Mentalność Kalego było: poczekajmy z pomnikiem pirata...

Autor: Pawel Mironczuk (miron_at_ci.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 18 Dec 1998 - 16:21:28 MET

In pl.comp.pecet ChesterEM <chester_at_wkosmos.kki.net.pl> wrote:

> To po jaki "H" potrzebny Ci Corel 8.0 ????
Bo jest lepszy, nowszy, etc. /me akurat nie uzywa Corela nawet 4.0 (bo mam
legalnego) bo nie lubi... Zamiast tego uzywam sobie pod linuxem StarOffice5,
ale sa osoby ktore wola Corela, a ceny oryginalow sa po prostu _smieszne_.
To naiwnosc sadzic iz ktos wybuli taki szmal za cos co nie przyniesie mu
kasy. Poza tym karanie piratow, ktorzy kopiuja sobie jakiestam programy to
pomysl rownie _glupi_ jak karanie ludzi za to ze nagrywaja sobie piosenki
z radia zamiast kupic _oryginalna_ kasete.

> Człowieku Ty masz coś z głową nie tak.
> Socjalizm i doktryna równości została już dawno zniesiona.
Jak widac umiejetnosc czytania tez :>. Przeciez on nie apeluje o
"rownosc" tylko stwierdza oczywisty fakt. Najczesciej jest tak,
iz najbardziej oburzeni na piratow sa ci, ktorzy ciagna zysk ze sprzedazy
oryginalow.

> To, że mnie nie stać z racji zarobków na prywatny helikopter,
> upoważnia mnie do jego kradzieży ???!!!
A jesli ktos zaproponuje ci _tanio_ helikopter to co - odmowisz?

> No ale kraj jest pełny takich Janosików oferujących kradzione
> oprogramowanie, telefony komórkowe, samochody i musi
> chyba upłynąć wiele wody w Wiśle zanim cokolwiek
> się zmieni.
Tylko i wylacznie radykalna obnizka cen oryginalow moglaby spowodowac
spadek zaiteresowania piratami. Innym rozwiazaniem jest wzrost zarobkow :)

> Chester EM
Milego dnia

Pawel 'MIron' Mironczuk