Re: G200 drivers - do specjalistow ;)

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 16 Dec 1998 - 23:09:27 MET

On Wed, 16 Dec 1998 18:31:00 GMT, j.fiok_at_students.mimuw.edu.pl (Jacek
Fiok) wrote:

>1. Bardzo przepraszam za delay 3 dni... :)

Niezamaco :)

<ciach>
>sprawa zamknieta, 094c mialem juz wieczorem, zanim wyslales odpowiedz
>(od szacownego pana redaktora quake.org.pl kol. Fedorynskiego, ze
>szkolnej ławy skądinąd :)

No coz - stare znajomosci czasem sie przydaja :)

<ciach>
>105 idzie, 110 idzie, 115 jeszcze nie próbowałem.

Jakby nie poszlo to bylby pech - mnie G200 SD chodzilo bez wiatraka na
115 MHz :)

>Zysk fps w quake2 - przyzwoity.
>Aczkolwiek w moich zastosowaniach (gram okazjonalnie: LAN, 1 vs 1, nie
>za duże mapy) nie widać różnicy...

Roznice to byloby widac w 800/600 przy 150 MHz :))))

<ciach>
>Blah, ja sie boje otwierac takie madre urzadzenia, wiec niby jak
>mialem go uszkodzic? ;)

Nie otwierales go? To moze ten gosc od ktorego go kupiles to robil.
AFAIR to ta OKI ma "goly" beben selenowy i zbyt czestym
otwieraniem/naswietlaniem mozna go uszkodzic

>No to pewnie umar, biedaczek.

Niekoniecznie - AFAIR takie "cus" da sie w miare tanio zregenerowac

>Ludzieeee... gdzie w Warszawie jest serwis OKI?

Tego to ja juz niestety nie wiem

>Pozdrowionka,

Pozdrowienia

Vindex