Re: celerony OEM

Autor: Grzegorz Sterniczuk (grzegorz_at_satan.pl.eu.org)
Data: Wed 16 Dec 1998 - 21:08:00 MET

On Wed, 16 Dec 1998 00:04:58 +0100, Tomasz Jarnot
>W Videobicie w tychach ? :) Sorki tam sie walnalem - nie oddzial katowicki
>mialo byc tylko oddzial w Tychach... Cos mi sie pozajaczkowalo :) TEn w
>tychach to chyba najnormalniejsza hurtownia w jakiej kupuje.

Oj a ja nie za ciekawie ich pamiętam (wtedy jeszcze nie byli na
ul.Dąbrowskiego tylko na ul.Hlonda), kupiłem u nich cały komputer (mój
pierwszy) i początkowo byłem bardzo zadowolony (cały tydzień), najpierw
padła karta dźwiękowa ale to pryszcz najgorsza była jej reklamacja ponieważ
goście wciskali mi iż jest to moja wina ponieważ używam nielicencjonowanej
wersji win95 i oczywiście moge u nich nabyć za ileś tam całkowicie legalną
wersję, zabawa trwała 2 miesiące aż poszedł ze mną stary grzecznie wydarł
się na jakąś babę, potem były cyrki z hd bo był jakiś dziwny (firmy nawet
nie pamiętam), niskoprofilowy i nie współpracował z żadnym innym na tym
samym kanale IDE. Z tamtego sprzętu do dziś został mi monitor, obudowa i
klawiatura.

--
Grzegorz Sterniczuk - grzegorz_at_satan.pl.eu.org ....... http://hack.zone.to/
GCS/O d- s+++:+ a? C++()$ UL++ P+ L++(+) !E W++>+++ N++>+ o? K? w O-- !M V?