Re: G200 drivers - do specjalistow ;)

Autor: Jacek Fiok (j.fiok_at_students.mimuw.edu.pl)
Data: Wed 16 Dec 1998 - 19:31:00 MET

1. Bardzo przepraszam za delay 3 dni... :)

>Zdaje sie ze obaj mielismy racje :) Znalazlem jeden z tych postow i
>gosc pisal ze dziala mu ... na 0.94 c :) Jesli bardzo Ci sie nie
>spieszy to poczekaj do poniedzialku - albo sciagna na supermedie albo
>ja wrzuce na chipa
sprawa zamknieta, 094c mialem juz wieczorem, zanim wyslales odpowiedz
(od szacownego pana redaktora quake.org.pl kol. Fedorynskiego, ze
szkolnej ławy skądinąd :)

>Do kart SD z wiatrakiem jako poczatkowa
>wartosc polecam mystclk.com /1 15 122 0 (110) MHz. Mozna ew. sprobowac
>115 MHz - mystclk.com /1 15 127 0.
105 idzie, 110 idzie, 115 jeszcze nie próbowałem.
Zysk fps w quake2 - przyzwoity.
Aczkolwiek w moich zastosowaniach (gram okazjonalnie: LAN, 1 vs 1, nie
za duże mapy) nie widać różnicy...

(oki 4w)

>Obawiam sie ze Cie zmartwie - dla mnie to wyglada wybitnie na beben.
>Albo dozyl juz swego wieku albo przez przypadek go uszkodziles
Blah, ja sie boje otwierac takie madre urzadzenia, wiec niby jak
mialem go uszkodzic? ;)

No to pewnie umar, biedaczek.

Ludzieeee... gdzie w Warszawie jest serwis OKI?

Pozdrowionka,

--
Jacek Fiok, Warszawa
j.fiok_at_students.mimuw.edu.pl    http://rainbow.mimuw.edu.pl/~jfiok/