Re: G200 drivers - do specjalistow ;)

Autor: Jacek Fiok (j.fiok_at_students.mimuw.edu.pl)
Data: Thu 17 Dec 1998 - 12:58:49 MET

Dnia Wed, 16 Dec 1998 22:09:27 GMT, vindex_at_friko.onet.pl (Vindex)
napisał:

>No coz - stare znajomosci czasem sie przydaja :)
Dlaczego (tylko stare), studiujemy tez razem

>(beben oki 4w)
>Niekoniecznie - AFAIR takie "cus" da sie w miare tanio zregenerowac
O... brzmi juz troche lepiej

>Tego to ja juz niestety nie wiem
Rozumiem, zwlaszcza ze nie jestes miejscowy :)
a co mi tam, zaraz sprobuje zadzwonic pod 913

A moze jednak ktos wie? hej tam! ziemia! czy mnie slyszycie?
(1-2-3 próba klawiatury, 1-2-3...)

pozdrowienia,

--
Jacek Fiok, Warszawa