Re: G200 drivers - do specjalistow ;)

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 13 Dec 1998 - 14:14:05 MET

On Sat, 12 Dec 1998 18:46:14 GMT, j.fiok_at_students.mimuw.edu.pl (Jacek
Fiok) wrote:

>Dnia Sat, 12 Dec 1998 01:02:02 GMT, vindex_at_friko.onet.pl (Vindex)
>napisał:
<ciach>
>Chyba jednak mam racje ztym, ze nie dziala, bo juz ukazal sie patch:
>gldoom 0.94c, pisza wlasnie, ze naprawili wspolprace z G200. Niestety,
>strona windooma jest nie-do-wczytania, a na supermedii lezy stara
>wersja, wiec nie moglem jeszcze sprawdzic, jak to dziala

Zdaje sie ze obaj mielismy racje :) Znalazlem jeden z tych postow i
gosc pisal ze dziala mu ... na 0.94 c :) Jesli bardzo Ci sie nie
spieszy to poczekaj do poniedzialku - albo sciagna na supermedie albo
ja wrzuce na chipa

>Dzieki za link, moze sprobuje. Ale bede musial powalczyc sam ze soba,
>zeby mi sie chcialo za to wziac... :)

Mnie sie chcialo - do czasu :) Poniewaz optymalizacja paramertow
pamieci nie dala za duzych efektow to zrezygnowalem z dalszej zabawy
:)

<ciach>
>No dobrze, to moze chociaz podalbys jakies wyjsciowe parametry,
>hehe... 'base overclock', ktory powinien pojsc na kazdej karcie,

mystclk.com /1 17 125 0. To dziala na kazdej karcie - nawet bez
wiatraka i daje 100 MHz. Do kart SD z wiatrakiem jako poczatkowa
wartosc polecam mystclk.com /1 15 122 0 (110) MHz. Mozna ew. sprobowac
115 MHz - mystclk.com /1 15 127 0. W wypadku kart SG nalezy zaczac
(przy wiatraku) od 105 MHz - /1 14 109 0 i ew dojsc do 115 MHz

>potem bede sobie juz zwiekszal zegary po kawalku...? wlasnie po to
>napisalem, ze mam cooler-486, zeby mozna bylo jakos zaaproksymowac te
>wartosc :)

Sproboj - IMHO przy wiatraku te 115 MHz powinienes wyciagnac. Na mojej
pierwszej SD wyciagalem tyle bez wiatraka :)

<ciach>
>Ciekawosc: ile to jest dobrze?

Mam 33.600 wiec dobrze to 33600 :)))

>Z tego, co ja wiem, to standardy napiec na liniach wykluczaja w ogole
>mozliwosc connect 56000+, najwiecej widzialem 52000, a ja zazwyczaj
>mam 50666 (V.90, TPnet, Warszawa, centrala chyba Siemens ESWD, numer
>838)

Nad nowym modemem jeszcze sie nie zastanawialem - ale mysle ze i tak
zaczne od jakiegos Zoltrix'a. Przemek mial jakies tanie i przyswoite
modemy - moze je wyproboje

>Hmm...

Zastanawiasz sie? :) Ja z tego Pioneer'a jestem naprawde zadowolony.
Zainstalowalem ich juz troche i zaden jeszcze nie wrocil - czego o
Asus'ie niestety nie moge powiedziec :(

<ciach>
>Ja mam 532EK, cokolwiek by to nie znaczylo.
>Miejmy nadzieje, ze te roznice nie sa jakies kolosalne.
>Jakos pewnie przezyje... a asusa i tak bym nie wzial (300PLN)

Tych dodatkowych 60 zl to on napewno nie jest warty - A Teac jest
niezly wiec nie widze problemu :)

<ciach>
>OKI Okipage 4W, niektorzy powiedza niestety; ale to tania drukarka i o
>ile nie drukuje takich rzeczy, jak ta, to do moich zastosowan
>wystarczajaca.

Ja jestem jak najdalszy od odradzania takich drukarek i nazywania ich
"substytutami", "windrukarkami" itp. Przynajmniej jest jakas mozliwosc
wyboru. Jesli Ci odpowiada to nie widze powodu do stwierdzen
"niestety"

>W skrocie chodzi o to, ze od jakiegoas miesiaca drukarka zaczela mi
>wywalac takie czarne plamy na papierze, ochydnie to wyglada na
>tekscie. Nie wiem, nazwijmy to kleksami, srednicy od 2 do jakichs 7mm.
>Pierwszy raz w zyciu widze cos takiego.
>Pewnie trzeba wymienic toner albo beben, i wolalbym, zeby to bylo to
>pierwsze - beben kosztuje tyle, ile dalem za te drukarke... :)

Obawiam sie ze Cie zmartwie - dla mnie to wyglada wybitnie na beben.
Albo dozyl juz swego wieku albo przez przypadek go uszkodziles

>A jesli nie widac tego postu, to... moze z winy news.tpnet.pl,
>ostatnio dzialy sie z nim dziwne rzeczy, ale wydaje mi sie, ze
>widzialem gdzies ten list...

List rzeczywiscie jest - ja poprostu nie mam czasu na czytanie
wszystkiego - i czasem cos sie "omsknie" ...

Pozdrowienia

Vindex