Re: Jeszcze PCI nie zginelo... a moze???

Autor: Maciej W. Rozycki (macro_at_amg.gda.pl)
Data: Wed 16 Dec 1998 - 19:30:58 MET

On Wed, 16 Dec 1998, Tomasz Holdowanski wrote:

> Czy ktos moze mi wyjasnic to masowe znikanie ze sklepow i, co gorsza,
> hurtowni wszelkich kart graficznych na PCI? Wymiotlo doslownie
> wszystko poza ATI i S3... TRAGEDIA!!!!!!!!! Czy to tylko tak przed
> swietami, czy tez PCI rzeczywiscie odchodzi w niepamiec sladem VLB?
> Akurat kupilem sobie plyte bez AGP i jestem ZALAMANY: czyzbym byl
> skazany na niestandardowe badziewie, bo producenci kart olali swoich
> klientow ze starszym sprzetem?

 Swiat nie konczy sie na Intelu -- jest calkiem sporo stacji roboczych,
ktore wykorzystuja PCI i raczej nie zanosi sie, aby w nich miano
zastosowac proteze w postaci AGP. Karty graficzne PCI pozostana, ale w
zwiazku z pomniejszeniem rynku ich cena moze wzrosnac. Dochodzi jeszcze
podejscie krajowych handlowcow -- jezeli chcesz cos kupic, to lepiej
rozejrzyj sie po stronach producentow, a pozniej zastanow, w jaki sposob
mozna wybrany produkt sprowadzic.

--
+  Maciej W. Rozycki, Technical University of Gdansk, Poland   +
+        e-mail: macro_at_ds2.pg.gda.pl, PGP key available        +