Re: Megabajt i klienci - co o tym sądzicie?

Autor: Wojciech Głoćko (wille_at_dedal.man.szczecin.pl)
Data: Fri 11 Dec 1998 - 19:11:28 MET

>1. Z jaką prędkością powinien działać ten modem w Krakowie?
> Ja osiągam tylko 33.600 bps.

To akurat pytanie do TPSA albo do Twojego providera.

> [...]
> zgłaszającą się Australię).
> Proszę więc o wyjaśnienie instalacyjne:
> a) z jakiego przerwania powinien korzystać ten modem i jak je
> zmienić (u mnie jest IRQ 12 i nie da się zmienić (konflikt
> z PS/2))?
> b) jaki powinien być "INIT string" (u mnie jest AT+VCID=1;)?
> Proszę ewentualnie podać jakie są inne opcje i co oznaczają.
>
>Bardzo będę wdzięczny o szybką i pomocną odpowiedź. Tym bardziej, że
>w internecie wielu użytkowników pyta o podobne sprawy i nikt nie może
>sobie poradzić. Opinia o modemach zaczyna się pogarszać.

Reszta pytan calkowiecie na miejscu. Co do pogarszajacej sie opini
dotyczacej Zoltrixow to opinia ta jest wystarczajaca zla aby nie mogla sie
juz pogorszyc. Sam uzywam tego modemu i w ciagu ostatniego rok padly trzy
sztuki same z siebie i jedna od udzerzenia pioruna w poblidki dom. Musze
jednak stwierdzic ze nie mialem zadnych problemow z firma Megabajt bo zawsze
wymieniali sprzet na nowy. Oni chyba wiedza jaki szajs sprzedaja bo nawet
jak im wyslalme zupelnie czarny modem od udzerzenia pioruna i napisalem ze
nie wiem co sie stalo, po prosty przestal odpowiadac to i tak za tydzien
przyslali zupelnie nowy.

Co do odpowiedzi faceta z serwisu to coz juz za kilka lat konkurencja wywali
z rynku firmy ktore nie dbaja o klienta. Smieszne jest to ze firma
sprzedajaca m.in. modemy nie uznaje drogi elektronicznej jako spsosobu
zalatwiania spraw. Wola wydac pienizadze na znaczki i koperty zamiast szybko
i bezbolesnie poswiecic piec minut na odpowiedz co pewnie sprawilo by ze
klient czulby sie zadowolony i moze zostal przy tej firmie. Moze trafiles na
jakiegos sfrustrowanego informatyka ktory mazyl o pracy w IBM Research
Center a musi odpowiadac na "glupie" emaile :-))

Pozdrawiam ze Szczecina
Pozdrowienia
Wojciech Głoćko
wille_at_dedal.man.szczecin.pl