Re: Warto czy nie warto - otojest pytanie.

Autor: Wojciech Głoćko (wille_at_dedal.man.szczecin.pl)
Data: Fri 11 Dec 1998 - 19:11:29 MET

>Nic - bez gwarancji i serwisu, na dokładkę Compaq. W przyszłości płyty nie
>wymienisz (nietypowa obudowa), możesz mieć problemy z rozszerzeniem pamięci
itd.

Nie zgodzilbym sie. Compaq Presario (przynajmniej wersja europejska) ma
standartowe moduly pamieci i standartowa plyte glowna wiec mozesz sobie
wszystko potem wymienic jak chcesz. Ten model przeznaczony byl na rynek
popularny i do malych firm wiec nie stosowano tam jakis wymyslnych
komponentow. Pamietaj tylko ze wejscie do biosu to nie del a chyba o ile
pamietam (mamy takie w pracy) to F12.

Inna sprawa to co w nim jest. Presario to moze byc i P133 i P233MMX wiec
spora rozbieznosc. Karta graficzna jest raczej 1-2MB, nie powinno byc karty
muzycznej. W niektorym modelach montowano standartowo modem US Robotics i
karte sieciowa 10/100. Musial bys sobie sprawdzic (rozkrec go i tak nie masz
na niego fwarancji) co siedzi w srodku i dopiero wtedy podjac jakas
senswowna decyzje.

Pozdrawam.

Pozdrowienia
Wojciech Głoćko
wille_at_dedal.man.szczecin.pl

Ps. Z uzytkowania Compaqa jestem bardzo zadowolony. Nie wiesza sie, mimo
duzej ilosci instalowanych programow (jak mam cos nowego to najpierw
sprawdzam w parcy :-)) wstzyko dziala poprawnie i w miare szybko.