Re: Megabajt i klienci - co o tym sądzicie?

Autor: Jacek Rudowski (ami_at_abyss.lodz.pdi.net)
Data: Sat 12 Dec 1998 - 13:13:12 MET

In pl.regionalne.krakow Wojciech Głoćko <wille_at_dedal.man.szczecin.pl> wrote:

> To akurat pytanie do TPSA albo do Twojego providera.

        To fakt... lacza TPSA bywaja przeciazone, a do tego w dobie walki
        o klienta nagminna praktyka jest zakladanie PCMek, ktore fatalnie
        wplywaja na jakas polaczen, jakie to ma implikacje dla dzialania
        modmeu mowic chyba nie trzeba...
        Poza tym historie ostatnich dni... wstarczy wyjrzec za okno, albo
        snieg, albo ciapa, do tego zimno... kable TPSA sa czesto podmokniete,
        potem zmarzniete, to czasem po prostu nie ma prawa funkcjonowac dobrze
        niestety...

> Reszta pytan calkowiecie na miejscu. Co do pogarszajacej sie opini
> dotyczacej Zoltrixow to opinia ta jest wystarczajaca zla aby nie mogla sie
> juz pogorszyc. Sam uzywam tego modemu i w ciagu ostatniego rok padly trzy

        Tak... zoltrix to troszke pomylka, przynajmiej w polskich warunkach...
        Pomimo niskiej ceny jest to zazwyczaj najgorszy wybor jaki mozna
        podjac.
        Kiedys zdarzyla mi sie np. taka historia, ze zoltrix podlaczony do
        linii telefonicznej po chwili blokowal ja, niezaleznie od tego czy byl
        wlaczony czy nie... zabawne...

        Pozdrawiam

--
*************   Jacek "AMI" Rudowski  *************