Riva Agp i VP3

Autor: Maxsiu (maxsiu_at_polbox.com)
Data: Tue 08 Dec 1998 - 00:55:53 MET

Czy ktoś ma może problemy z kartami agp riva128 i chipsetami vp3 (mvp3)?
Ja mam płytę Lucky Star VP3 i kartę AGP STB Velocity 128 Tv Out (4MB) i
czasami zdarza się (a nawet dość często) że przy właczeniu komputera lub po
rezecie bios zachowuje się jakby nie było karty graficznej (wydaje dzwięk).
Pomaga ponowne nacisnięcie rezet'u.
Czy ktoś coś o tym wie, bo nie wiem czy mam iść z kartą do serwisu czy z
płytą, a może te chipsety tak sobie radzą z niektórymi kartami AGP.
Poza tym mam 233 (266) mmx i chcę kupić płytę fic'a mvp3 i podkręcić proca
do 300 lub 350, czy jest sens i czy problem z rivą będzie taki sam, czy może
kupić p2.

maxsiu_at_polbox.com