Re: Riva Agp i VP3

Autor: Piotr K. (karwaccy_at_friko7.onet.pl)
Data: Tue 08 Dec 1998 - 01:14:19 MET

sprobuj wyjac karte ze slotu, poluzowac kosz mocujacy (ta ramka, do ktorej
przykreca sie karty rozszerzen), docisnij wszystkie karty tak, aby byly
dobrze osadzone w slotach, oczysc styki karty graficznej (jestem
zwolennikiem uzywania do tego celu palcow - trzeba zlapac mocno opuszkami i
przeciagnac ze 2 razy), osadz karte w slocie AGP tak, aby pewnie i rowno
siedziala w gniezdzie. Sprawdz teraz, czy plaszczyzna, ktora przykrecisz
karte (gorna czesc sledzia), przylega do plaszczyzny kosza, jesli nie,
podnies kosz tak, aby oparl sie o gorna czesc sledzia karty. Teraz jeszcze
raz mocno docisnij karte i dokrec wszystko. Zle osadzenie kart - szczegolnie
AGP (duzo drobnych stykow), to czesta przyczyna takich zachowan. Opisz
rezultat, jesli to nie pomoze, bedziemy kombinowac dalej.

------Piotr K