Re: Riva Agp i VP3

Autor: T.Zon (zonzi_at_friko3.onet.pl)
Data: Fri 11 Dec 1998 - 12:35:49 MET

Maxsiu <maxsiu_at_polbox.com> napisał(a) w artykule
<74kfiu$fvu$1_at_sun5.hep.utexas.edu>...
> Niestety nie poskutkowało, z resztą wpadłem na ten pomysł już wcześniej
> wyjmowałem kartę ze dwa razy. Czyściłem też styki.
> Jest dokładnio tak samo.

A może masz zwaloną płyte ??? Pożycz od kogos inna karte i sprawd czy tam
tez to wystepuje.

> Może da się uaktualnić bios w karcie, ale na stronie stb nie ma żadnych
> biosów do karty velocity 128. Aktualnie mam bios o numerku coś koło 1.8
> 1997 roku. A co do biosu płyty to nowszego nie ma.

Riva STB Velocity 128 nie ma flash biosu.

> po rezecie bios zachowuje się jakby nie było karty graficznej (wydaje
> dzwięk).

VP3 powinien sobie poradzic z AGP.

Nawet jesli bedziesz mial MVP3 to szanse na podkrecenie 233 na wiecej niz
280 i zeby to chodzilo stabilnie sa marne. Hmm wszystko zalezy ile chcesz
ywdac kasy na sprzet nowy FIC 503+ kosztuje 320-340 za stara plyte
dostaniesz ze 100 PLN. Do tego dokupisz K6-2 350 i juz. Chociaz jezeli i
tak zmieniasz plyte to moze CeleronA 300 i jakas plyta na BX-ie ? Sprawdz
czy Ci to odpowiada cenowo bo jest to jak na chwile obecna najlepsze
rozwiazanie.

Pozdrawiam

ZoNzi at friko3.onet.pl
http://www.benchmark.ceti.com.pl
"The CORE... EAT THE CORE... You don't just throw
an apple away in a cruiser in deep space; you eat the Core!!!!"