Re: Wyniki protestu

Autor: Wayne/Taboo (wayne_at_figaro.ae.katowice.pl)
Data: Mon 07 Dec 1998 - 06:23:59 MET

On Sun, 6 Dec 1998, Silver wrote:

> Bartosz Frankowski napisał(a) w wiadomości: ...
> [....]
>
> Ciekawe z jakis zrodel te dane...napewno z TV skoro tak duzo soob o tym
> wie..a TPsa i tak to olewa.

TEPSA tego nie olewa bo jest na gieldzie i kazda taka informacja w
telewizji to ryzyko spadku cen akcji.

> Pewnie znowu sie niektorzy beda cieszyc z tego ze mniej osob korzysta z netu
> !!!

I takie podejscie mnie skrajnie wk***wia, kilka osob sie wzielo do roboty
zeby pomoc nam wszystkim i zawsze znajda sie dupki ktore nie potrafia
uszanowac cudzej pracy, co to k***a komu szkodzi w niedziele sobie inet
odpuscic? Wyjechac na narty na caly dzien albo po prostu graf w Quake
(single player). Nawet jesli uwazacie to za bzdure moglibyscie uszanowac
trud kilku osob.

Wayne
GSXR1100 http://figaro.ae.katowice.pl/~wayne