Re: Wyniki protestu

Autor: Silver (srebrny_at_friko.sos.com.pl)
Data: Sun 06 Dec 1998 - 11:10:53 MET

Bartosz Frankowski napisał(a) w wiadomości: ...
[....]
>TPSA zaliczyla 3 mln zl strat i 15% spadku uzytkowanai sieci. Ten

Ciekawe z jakis zrodel te dane...napewno z TV skoro tak duzo soob o tym
wie..a TPsa i tak to olewa.

>rezultat osiagenieto bez pomocy telewizji. Nastepny eteap protestu w

Pewnie znowu sie niektorzy beda cieszyc z tego ze mniej osob korzysta z netu
!!!

>niedziele. TPSA sie tego boi, bo:
>a) zarzuca nam publicznie wulgaryzm, co nie mialo miejsca, wiec
>oznacza to probe zdyskredytowania przeciwnika,

W tym momencie az mnie jezyk swiezbi ale sie powstrzymam...a co my mamy im
do zarzucenia pewnie tez sobie wymslilismy ze uslugi Teleszmaty sa do dupy
nie mowiac o tym ze ok.25% kazdego z Internautow to stracone polaczenia i
tak ostatnio zaczela sie Teleszmata dorabiac !!!

>b) jeden z przedstawicieli TPSA sklal podczas wywiadu, ze
>zdenerwowania.

Hue, hue...noi dobrze...jeszcze kilka takich protestow a moze dostana
apopleksji i beda dalej mowic ze urzywamy wulgaryzmow !
P.S
Nie wie ktos moze jaka szkode zrobily "Gumisie" (i chwala im za to ... widac
ze tylko org.Gumisiow wziela na powaznie protest) ?!?

Pozdrawiam.
Silver
http://friko3.onet.pl/lg/silver_x/
e-mail: srebrny_at_priv.sos.com.pl
-=Blad: Brak klawiatury. Nacisnij F1. =-