Re: Wyniki protestu

Autor: Moi (koala98_at_kki.net.pl)
Data: Sat 05 Dec 1998 - 14:27:22 MET

Dariusz Pakowski wrote in message ...
>Pisz, pisz, odpisuj, podniecaj się dalej. Prowokacja jest prosta.
>Namawiać do protestu trzeba przez dziesiątki dni. Jak TP S.A. może
>sobie to odbić ? Napisać kilka postów, na które tacy jak Ty wysmarują
>po kilka kB, inni to tylko ściągną do domku. To razem tysiące godzin
>transmisji. Nie widzicie, że to proste. Na grupie pl.comp.os.win95
>pl.comp.pecet, pl.comp.programming, pl.ogloszenia.kupie,
>pl.ogloszenia.rozne, ......................., piszemy o pierdołach.

Czy myslisz TePSOWY prowokatorze rodem z komunistycznych czasow,
ze jak dopiszesz do postu 20 follow-up'ow na inne grupy, to nikt na to
nie zwroci uwagi?
Nie wszyscy byli w trepie kolysani, jak przeliczajacy wszystko na flaszki
niektorzy pracownicy Telekomuny.
Pierdoly mozesz pisac cioci TePSIE, ale nie na tej (ani innych) grupach.
A ja podniecam sie zupelnie innymi doznaniami, niz protest przeciw
Telekomunie. To Ciebie wydaje sie on rajcowac do tego stopnia, ze
miesza Ci w rozumie.
Zegnam, EOT.

Pozdrawiam,

Moi