Re: Naginanie faktów aby wygodnie bylo piratom...

Autor: Highlander (rhare_at_alpha.net.pl)
Data: Mon 07 Dec 1998 - 03:42:02 MET

On Mon, 07 Dec 1998 00:38:23 GMT, "Pszemol" <pszemol_at_polbox.com>
wrote:

>Pamiętaj o rodzaju "czasu" jakiego użyłeś w zdaniu.
>Używa <-> używał...

Co za różnica czy używa czy używał ? Taka sama jak w Twoim przypadku ?
Czy z tego powodu, że już przestałeś czujesz się uprawniony do
zwracania uwagi innym ?

>Widzę, że zrównujesz wszystkich ze sobą...
>Nie jesteś w stanie uwierzyć, że są na tym świecie
>jak to uważasz "frajerzy", którzy płacą za czyjąś pracę
>jeśli chcą jej wyników używać? Nie przykładaj do innych
>swojego wzorca! Nie wszyscy dookoła Ciebie to złodzieje.

Akurat Ciebie zaliczam do grupy byłych złodziejów-kaznodziejów,
którzy naginają fakty tak jak to jest w tytule, który sam wymyśliłeś.
Innych wystarczy, że przyłożę do Twojego wzorca. Czyli będzie,
że ten kradnie a ten już przestał chociaż też kradł ale go nie
złapali.

>Znowu wykazujesz się brakiem wyczucie tematu.

/ciach/

Dobrze wiesz o jakie programy mi chodziło więc po co wciskasz
tyle niepotrzebnych rzeczy. Nawet gdybym ja był czysty to dobrze
widzę co dzieje się dokoła. Mieszkasz podobno w Ameryce to masz
marne o tym pojęcie ale żebyś się jeszcze bardziej uśmiał to powiem
Ci, że pracuję w instytucji państwowej w której na około 60 kompach
tylko na jednym jest legalny DOS. Na pozostałych ludzie pracuja
albo na lewym 3.11 albo 95. Przyjeżdżają różne kontrole i myślisz,
że chociaż raz ktoś zwrócił na to uwagę ? Może i zauważyli ale po co
się wychylać jak wyżej jest to samo. Nikomu to nie przeszkadza.

Z pozdrowieniami

rhare_at_alpha.net.pl
rhare_at_promail.pl