Re: Naginanie faktów aby wygodnie bylo piratom...

Autor: Pszemol (pszemol_at_polbox.com)
Data: Mon 07 Dec 1998 - 01:38:23 MET

Highlander napisał(a) w wiadomości:
<366d0832.11012845_at_news.tpnet.pl>...
>On Sun, 6 Dec 1998 22:17:00 +0100, "Jacek Żoch" <zoch_at_polbox.com>
Zlodziejami

>Czyli następny sprawiedliwy, który używa tylko legalnego softu.

Pamiętaj o rodzaju "czasu" jakiego użyłeś w zdaniu.
Używa <-> używał...

>Co, będziesz kłamał w żywe oczy
>jakie to masz legalne oprogramowanie ?

Widzę, że zrównujesz wszystkich ze sobą...
Nie jesteś w stanie uwierzyć, że są na tym świecie
jak to uważasz "frajerzy", którzy płacą za czyjąś pracę
jeśli chcą jej wyników używać? Nie przykładaj do innych
swojego wzorca! Nie wszyscy dookoła Ciebie to złodzieje.

>A może też tylko wypożyczasz z pracy,
>jak tu co niektórzy sie tłumaczyli ?

Znowu wykazujesz się brakiem wyczucie tematu.
W wielu przypadkach (np. Borland) licencja rozpoznaje
użyrkownika a nie komputer. Kompilatorów Borlanda
możesz używać jak egzemplarza książki (cytat z licencji)
Firma kupiła DLA CIEBIE (jednego użytkownika) kompilator
a TY (i tylko TY) może go używać gdzie chce. W pracy, w domu,
w samolocie (laptop) czyli jedne użytkownik - wiele kopii
(tu mamy już trzy bez łamania licencji). Więc w nieltórych
przypadkach jest to całkiem uzasadnione i legalne przynieść
program z pracy i to że nikt Ci tego wcześniej nie wytłumaczył
to po prostu przykład iż nikomu się nie chce dyskutować ze
złodziejami, którym się nawet nie chce przeczytać licencji,
którą łamią. Co innego w przypadków systemów operacyjnych
dajmy na to Microsoftu. Tam licencja obejmuje KOMPUTER
a nie użytkownika, więc nie można kopii Windows98 z pracy
zainstalować w domu. Producent załączając licencję do
programu decyduje o warunkach jego użytkowania (wyłącznie
on) a Tobie pozostaje jedynie zaakceptować lub odrzucić.

Pszemol