Re: Naginanie faktów aby wygodnie bylo piratom...

Autor: Highlander (rhare_at_alpha.net.pl)
Data: Mon 07 Dec 1998 - 03:41:57 MET

On Mon, 07 Dec 1998 00:40:13 GMT, "Pszemol" <pszemol_at_polbox.com>
wrote:

>Szymon Wróblewski napisał(a) w wiadomości:
><01bdf128$190fe5a0$ea219e9d_at_b234.barbara.ds.polsl.gliwice.pl>...

>Dla Ciebie i dla mnie oczywista. Niestety nie dla wszystkich :-(
>Mimo wszystko dziękuję za poparcie. Bez tych kilku głosów
>poparcia na tej grupie Marek Oberman, Sergiusz Mitin i SiNuS
>mogliby pomyśleć że DOKŁADNIE wszyscy robią jak oni...
>Naszczęście to nieprawda :-)

Najśmieszniejsze w tym jest to, że Szymon Wróblewski w ani jednym
słowie swojego postu nie napisał kogo popiera: czy Ciebie czy też
innych uczestników tej pyskówki. Ja poparcia nie potrzebuję i dlatego
nie wychylałem się chociaż ten post od razu wydał mi się dziwny.
Akurat po tym jak sam się ugina podejrzewam, że to poparcie dotyczyło
Ciebie ale chyba wypadałoby najpierw zapytać dokładnie o kogo
chodziło.
Może akurat znów naginasz fakty :)))

Z pozdrowieniami

rhare_at_alpha.net.pl