Jeszcze kilka slow do Marka (wiecie ktorego...) Bylo:

Autor: Pszemol (pszemol_at_polbox.com)
Data: Mon 07 Dec 1998 - 01:38:10 MET

Marek Oberman napisał(a) w wiadomości: ...
>(nie wytykaj mi braku kultury, bo znow przytocze
>Twoj post ze zwierzakow gdzie chyba z 7 razy uzyles
>slowa pieprze i bynajmniej nie chodzilo o przyprawianie
>zupy)
Ależ po co to wytykać? Każdy kto tylko umie czytać widzi
jaki poziom kultury reprezentujesz. A te dwa (!) swowa
"pieprzyć ich" to był opis jak TY traktujesz uczciwych ludzi
kupujących oraz produkujących drogie oprogramowanie.
Opis, dosadny ale opis TWOJEGO podejścia do sprawy.
Skończ już Marku te personalne kłótnie, bo jesteś
zdeklarowanym złodziejem i masz na dodatek tupet
aby się tym chwalić publicznie i krytykować uczciwych
użytkowników oprogramowania gwiżdząc im na nosie,
że Ty nie jesteś frajer aby ciężką kasę dawać za 3DS.
Jestem pewien, że każdy na tej grupie ma już dość
wymiany zdań między nami więc pozwól mi polemizować
z innymi piratami, którzy może jeszcze nie są tak bardzo
jak Ty zdeprawowani do szpiku kości.