Re: Naginanie faktów aby wygodnie bylo piratom...

Autor: Pszemol (pszemol_at_polbox.com)
Data: Mon 07 Dec 1998 - 01:40:13 MET

Szymon Wróblewski napisał(a) w wiadomości:
<01bdf128$190fe5a0$ea219e9d_at_b234.barbara.ds.polsl.gliwice.pl>...

>Zwykle nie bawie sie w tego typu dyskusje bo sprawa jest oczywista,
>ale doszedlem do wniosku, ze naleza Ci sie slowa poparcia
>(nawet tak nedzne jak te, nie twierdze tez ze sa Ci potrzebne :)
>tym niemniej POPIERAM!!!!!

Dla Ciebie i dla mnie oczywista. Niestety nie dla wszystkich :-(
Mimo wszystko dziękuję za poparcie. Bez tych kilku głosów
poparcia na tej grupie Marek Oberman, Sergiusz Mitin i SiNuS
mogliby pomyśleć że DOKŁADNIE wszyscy robią jak oni...
Naszczęście to nieprawda :-)

Pszemol