Re: Naginanie faktów aby wygodnie bylo piratom...

Autor: Marek Oberman (pesk_at_pesk.org.pl)
Data: Sun 06 Dec 1998 - 17:56:07 MET

Pszemol napisał(a) w wiadomości: <366a29e7.0_at_news.vogel.pl>...
>Highlander napisał(a) w wiadomości:
><3669d404.12969464_at_news.tpnet.pl>...

>Zaprzeczając możliwościom poprawy przeczysz całej idei
>systemu penitencjarnego. Według Twojej idei powinniśmy
>wszystkich złodziei do gazu, bo i tak już nic z nich nie będzie.
>Zarówno tych którzy kradną mercedesy w Niemczech i tych
>co za szczenięcych lat ukradli jogurt z supersamu (ktoś

O i pojawil sie piekny przyklad Pszemolowego kurestwa
mentalnego. SAM dokladnie taka idee propagowal
na poczatku watku "Pietnuje zlodzieji.." - kazdego do
pierdla za pirata na cd albo zastrzelic jak mi jablka
z ogrodu kradnie.

Teraz wykreca o 180st. kotowi ogon i wciska innym,
ze to oni tak uwazaja i ze jest to zle podejscie (bo jest,
ale tu chodzi o to, jak ten zaklamany obludnik zmienia
a w zasadzie manipuluje sam swoimi pogladami zeby
dopasowac je do dyskusji. Robi to z taka wprawa jak
35 letnia prostytutka, potrafiaca sie dopasowac do
wymagan najbardziej wyrafinowanego klienta. Niestety
tak sie zaplatal w tych swoich wypowiedziach, ze takie
sprzecznosci coraz czesciej wylaza na wierzch, oby tak
dalej i sam sie pograzysz w lajnie jakie produkujesz)

Ps.
Nie pisz mi tekstow, ze jestem niekulturalny uzywajac
slow "kurestwo mentalne" i "lajno", bo w kazdej
chwili moge przytoczyc post, w ktorym uzyles
chyba z 7 razy slowa "pieprze", i nie chodzilo tam
bynajmniej o przyprawianie zupy.

Ps.

<tlumaczenia>
Zeby nie bylo zem lamistrajk - lacze sie przez providera,
wiem, wiem, ze to tez po czesci tepsa, ale ja moge
bojkotowac jedynie 02021..., bo zwyczajnie codziennie
musze sprawdzic czy w firmie wsio ok. z serwkiem :)
Tak, czy siak maja na mnie mniej, bo normalnie lacze
sie przez tepse, poniewaz firma ktorej serwera pilnuje
a dala mi dostep via modem do inetu ma gorsze
od tepsowych lacza :))
</tlumaczenia>

Pozdrawiam
Marek Oberman
E-mail: pesk_at_pesk.org.pl | Strony o niekompetencji
   WWW: http://www.pesk.org.pl | firm, polityce ekonomii
   SMS: link ze strony glownej | ochronie srodowiska i..
   http://www.pesk.org.pl/koty - Koty ICQ UIN 20843067

(nie wytykaj mi braku kultury, bo znow przytocze
Twoj post ze zwierzakow gdzie chyba z 7 razy uzyles slowa
pieprze i bynajmniej nie chodzilo o przyprawianie zupy)